SAMENKOMSTEN

Kerkdienst in Eindhoven

Huis van God

Kerkdienst

Loop eens binnen bij onze kerkdienst in Eindhoven op zondagochtend 10.00 uur @Wijkcentrum de Dommel. Met kerkdienst bedoelen we een samenkomst. Wie je ook bent, wat je situatie ook is, bij God en bij ons ben je altijd welkom! We willen als broers en zussen gastvrij zijn en je graag thuis laten voelen.

Wat kun je verwachten

Op zondagochtend danken en prijzen we God met (moderne) muziek onder begeleiding van gitaar en cajon. Er is tijd voor gebed en twee keer per maand houden we samen het avondmaal. Daarnaast is er een preek waarbij we vers voor vers door een gedeelte uit de Bijbel gaan, God’s Woord zoveel mogelijk voor zich laten spreken en het gedeelte toelichten. Door op deze manier door God’s Woord te gaan willen we het zuiver en echt houden, zonder verzinsels van mensen. 

Na afloop van de kerkdienst in Eindhoven hebben we nog een gezellige tijd samen met koffie en thee. Één keer per maand hebben we gezamenlijk lunch na de kerkdienst. Dit doen we gezellig in het wijkcentrum, in een park, of bij iemand thuis.

Kidsclub

Kinderen zijn enorm belangrijk en willen allemaal een goed voorbeeld voor ze zijn. Tijdens de preek op zondag hebben we een Kidsclub voor de kinderen die nog niet kunnen lezen.

Huis van God

Bijbelstudie

Op woensdagavond 20.00 uur komen we informeel bij elkaar om in een huiselijke sfeer meer te leren over God, de prachtige rijkdommen, hoe Jezus wil dat we wandelen, hoe we hier in de praktijk mee omgaan en om te praten over waar we mee worstelen. Bij het onderwijs gaan we vers voor vers door de Bijbel.

Gebed is ook belangrijk, want God luistert nog steeds in deze tijd. Daarom is er deze avond ook een moment van gebed voor elkaar, voor noden, voor de stad, het land etc. Maar we mogen God ook danken voor de goede dingen.

Zowel zondag als woensdag zijn we te vinden @Wijkcentrum de Dommel: Adres = Bennekelstraat 131, Eindhoven

Huis van God

Zoekersgroep

Nieuw bij het geloof? Of zit je nog in jouw zoektocht?

We organiseren ook zoekersgroepen, speciaal voor de mensen die God wel zoeken, maar geen idee hebben waar te beginnen. Voor als je liever eerst in een kleine setting kennismaakt ben je hier ook van harte welkom! Natuurlijk mag je ook gelijk op zondag of woensdag langs komen als je dat liever hebt.

Neem voor de zoekersgroep contact met ons op via de contactpagina.

kerkdienst eindhoven

Evangelisatie

Niemand gunnen we het om eeuwig verloren te gaan in hel, daarom brengen wij het goede nieuws delen over Jezus Christus zolang het kan! We realiseren ons dat het een kwestie is van leven & dood voor ieder mens. Ieder mens heeft een vrije wil en maakt zelf een keuze, maar wij willen er zijn om je te vertellen wat die keuze is.

Regelmatig vind je ons op straat, in het park of in Eindhoven centrum om het gesprek met mensen aan te gaan. Locaties en tijden verschillen. Het hebben gave gesprekken en zien geregeld mensen tot geloof komen! Neem contact met ons op voor meer info.

Mocht je liever eerst eens willen kennismaken één op één, dan maken we daar graag een afspraak voor.